Na een grondige evaluatie van alle bestaande gezondheids- en veiligheidsprocessen hebben we een gezondheids- en veiligheidsprotocol ontwikkeld en geïmplementeerd dat door alle klanten en personeelsleden moet worden nageleefd. Dit protocol werd voltooid en geïmplementeerd op 17 juni, de datum van onze heropening.
We hebben onze procedures voor het schoonmaken van kamers versterkt met speciale aandacht voor alle oppervlakken die vaak worden aangeraakt door gasten en personeel, inclusief regelmatige desinfectie van deurklinken en andere stalen/metalen of plastic voorwerpen of oppervlakken. Waar mogelijk worden kamers zo ingedeeld dat elke kamer minstens 48 uur onbezet blijft.
Er wordt speciale aandacht besteed aan het schoonmaken van gemeenschappelijke ruimten (hallen, gangen, liften, express-vertrekboxen enz.) en vaak aangeraakte voorwerpen (handgrepen, liftknoppen, hellingen, schakelaars, deurknoppen enz.) Vaak aangeraakte oppervlakken bij de receptie, zoals de betaalterminal en de balie, worden tussen elke klant gedesinfecteerd.
Er zijn contactloze dispensers met desinfecterende gel geïnstalleerd bij de ingang van het gebouw en op strategische plaatsen in het hotel. Bij de receptie markeren vloermarkeringen een "veiligheidszone", die de veilige afstand aangeven die gasten in de wachtrij moeten aanhouden. Er zijn plexiglazen schermen geïnstalleerd bij de balies om personeel en gasten te beschermen.
We hebben ook vloermarkeringen die de in- en uitgang van het hotel aangeven, evenals de rijrichting binnen het gebouw. Tot slot vragen we onze gasten en medewerkers om alleen de lift te gebruiken.
Voor het ontbijt respecteren we de sociale afstand, alle tafels zijn zo geplaatst dat er 1,5 m tussen elke gast zit.
Bovendien moet het ontbijt uiterlijk de dag ervoor worden besteld, omdat we het niet meer als buffet serveren. Het wordt op een dienblad gebracht in de ontbijtzaal.
Om onze gasten en medewerkers te beschermen, dragen alle teamleden maskers buiten de receptie als ze dienst hebben.